...

Ska jag någonsin lära mig att göra,handla & säga rätt saker tro?
Eller iaf lära mig att inte låta känslorna ta över eller styra allt för mycke
så jag inte känner av den bistra sanningen om att jag e en hopplös idiot som
inte vet hur man gör,handlar & säger lika/så ofta. Ha försökt ändra mig gång på gång
men d e tyvärr betydligt svårare än jag skulle önska, vilket gör att jag faller tillbaka hela tiden. :(
Men skam den som ger sig,bara att fortsätta kämpa & göra sitt bästa å hoppas på att jag en dag ska lyckas.


Sen undrar jag om folk ringer eller skriver för att dom själva vill eller för att dom känner sig tvingade bara för att jag skriver till dom först. Eller när d gäller ringa, ringer folk för att dom vet att jag gillar att höra vissa ljud eller för att dom verkligen vill prata


Kommentarer
Postat av: mica

ja svarar när JA kan , skickar när JA vill, ringer när JA vill , svarar när JA kan om de e MIG du syftar på........

2009-11-13 @ 20:43:10
URL: http://micamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0