Oj va förvånad jag blev

Visserligen e jag usel i köket eftersom jag aldrig lagar mat numera men bad
iaf assistenten göra plättar för jag hade planerat att göra crepés & frysa in.
Assistenten gjorde plättar på ca: 6 dl mjölk & d som förvånade mig rejält var
att d vart så väldigt få av vad jag tyckte va rätt mycke mjölk. För d vart nämligen
bara 8 st, 7 st användbara för den 8 vart väldigt tjock & då tycker jag att plätt-
smeten tar över all smak så d mest smakar degigt istället för att ha smak av innehållen.
Men d kanske bara e jag som tycker att d inte blir gott me för tjocka plättar & kanske
även bara jag som blir förvånad över antalet plättar d blev jämfört me mjölk-mängden.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaha okey.. Men hemskt att fira jul själv :( men vad ska du hitta på i nyår då?

2009-12-29 @ 21:45:51
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Mica

SV:ja då de gick bra me de så nu har vi långbord här för 17 pers=)

2009-12-31 @ 15:26:45
URL: http://micamarica.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0