:-(

Suck fortfarande rejäl ångest i kroppen trots att jag tog ångestdämpande tabletter för snart 5 timmar sen i hopp om att jag skulle lyckas komma mig till ro av d. Men nä då här ligger jag fortfarande lika ångestfylld & klarvaken.

Nedräkning pågår...18 dagar kvar nu tills Helen kommer tillbaka ifrån semestern.

Känner mig väldigt otrygg pga. jag inte känner assistenterna som jobbar nu. Ena jobbade 3 pass innan Helen gick på semester & den andra jobbade inget utan va bara me mig & Helen en heldag på inskolning. Detta ha lett till att dom bla. gör mig illa vid förflyttningarna, orkar inte sätta upp mig ifrån liggande till sittande läge utan att jag måste hjälpa till & mer eller mindre dra mig upp i sidled vilket ryggen blir ännu mer irriterad än den vanligtvis redan e.

Nä..ska ta fler ångestdämpande tabletter & göra ett nytt försök att komma mig till ro & sova.

 
Ps. Bushumlan, d biter inte d minsta på mig att du skriker mitt namn & ghaa som kommentar, för att jag ska skriva oftare här.   ;)   :P Ds.

Kommentarer
Postat av: mica

De kommer å gå bra ge de tid bara=)

å jooo ja kommer gorma å skrika för ja vill ha nåt att läsa sörru . slut=) take care =)

2009-07-10 @ 15:58:41
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: mica

jaha hur e din dag idag då ???

Take care=)=)

2009-07-11 @ 16:20:44
URL: http://micamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0