Duktig...

Ha varirt på second hand butiken Kupan nu på förmiddagen.

Å vet du om en sak bushumlan...

Jag va riktigt duktig. Kan du gissa varför??





Jo jag tog nämligen på mig en tunn långärmad under jackan för att jag skulle va lite varmare klädd av hänsyn till halsen.   D DU!

Å om nu inte bushumlan ha svimmat av att jag tagit på mig nått annat än kortärmad under jackan så tänkte jag berätta lite om mina inköp från second-hand butiken

Inköp nr. 1:
1 STOR kotte som va nån blandning mellan en tomte & en påskkärring. Men jag tänkte att jag skulle göra om den så att den blir mer som en tomte genom att byta huvud på den mm. För jag tror inte d ha undgått någon att jag gillar att pyssla på alla olika sätt & vis. Alla olika pyssel ha sig alldeles egna charm. Den här kostade 30 kr

Inköp nr. 2:
1 ljusfat som ser ut som en spegel me ett blått ljus me lite inslag av glitter i stående på d.  Ljuset ser ut som en punkare ibland kan se ut i håret. Fast man ska givetvis inte dra alla punkare över en kant eftersom d absolut inte e alla som ser ut så, därav jag skrev som jag gjorde. :) Jag tror d brukar kallas spikes eller nått d jag menar att ljuset liknar. Dom här 2 sakerna kostade 10 kr för båda 2

Inköp nr. 3:
Detta e d köpet jag e mest nöjd me. D e en liten tyg-gris iförd jul-inspirerade kläder & tomteluva. Den e bara sååå supersöt. Dom hade nog nästan kunnat satt vilket pris som helst på den & jag hade köpt den ändå för jag kunde bara inte låta bli att köpa nått så underbart gulligt & sött. Den kostade dock endast 5 kr


Kommentarer
Postat av: mica

kul å shoppa ju =)=)

2009-11-03 @ 14:52:24
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: mica

SV: hihi kan skicka upp en bit =)

2009-11-03 @ 22:06:39
URL: http://micamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0