:-) =) :-}

Fick en chock när jag läste posten i morse. D va ett brev från f-kassan där d stod:
Försäkringskassan har beslutat att du får bostadstillägg under perioden oktober 2009 till & med juni 2010 med     kronor per månad.

För retroaktiv tid får du en utbetalning av bostadstillägg med      kronor.

Sen ringde den av mina kontakter som jag ha mest kontakt (eller den jag vänder mig till i första hand av dom 2 kontakterna jag ha via råd & stöd om något krånglar eller jag inte klarar av d själv) nyss & frågade om jag fått några mer papper från försäkringskassan än sist vi hade pratat å då läste jag upp detta varpå hon sa. Va bra då har du fått samma information som jag fick när jag ringde försäkringskassan & frågade om ditt ärende.

Hon sa även att hon hade verkligen blivit jätteglad för min skull när hon hade ringt försäkringskassan om mitt ärende & fått veta detta beskedet.  För nu ska jag förhoppningsvis inte behöva vända på riktigt varenda krona
för att få d att gå ihop något så när vilket jag behövt innan


Visst ja, jag kanske aldrig skrev va beslutet riktigt innebar för mig men d betyder i praktiken att jag får 2000 kr mer än jag haft innan.  

Kommentarer
Postat av: mica

så kul för dig tjejen att slippa vända på dom så möe=)

2009-10-23 @ 15:35:32
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Mica

SV: ja precis skönt att kunna klara de själv=)=)

2009-10-24 @ 13:11:19
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: mica

TACK för alla paket=)=)

2009-10-28 @ 11:23:31
URL: http://micamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0