Tillägnad en helt underbar malmö-tjej

Grattis Mona
Du fyller år idag
Du blir .. :)

I .. år har du levt
I .. år har du lärt dig mer & mer
I .. år har du fångat så mångas hjärtan & fått vän efter vän

I 5 år har du via vägen till bättre liv kämpat för så mångas rättigheter
I 5 år har du på såå mångas ansikten leenden bringat
I 5 år har du för så många skapat ett bättre & mer självständigt liv

I ca 1,5 år har jag fått glädjen & förmånen att få ha dig i mitt liv.

Ja du har levt länge...eller iaf längre än mig :)

Stort grattis på din stora dag,
följt me ett fyrfaldigt leve & ett

HIPP
HIPP
HURRA.
 
Ta nu d lugnt & vila upp dig i soffan så att du förkylningen på flykt snarast igen kan skicka.

Stooor födelsedagskram från mig till dig    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0