Fullsatt gårdag

Titta nu bushumlan, jag kan skriva i bloggen om vad jag/vi gjort under dagen. Så tjiii fick duuu. lalalala :-p Haha

På förmiddagen va vi ute på stan. Gick bland annat in på second hand butiken kupan som jag besöker me jämna mellanrum, hittade ett etui för smycken för 5 kr som jag köpte. Vi kollade även en del stånd som stod mitt på möjligheternas torg som torget mellan dom 2 stora galleriorna kallas. Men d va mest grönsaker, bröd, kakor & pajer så jag köpte inget. Sen när vi va på väg tbx till min lägenhet såg vi att d va några stånd på torget som ligger ovanför min lägenhet så vi gick dit. Där hittade jag en plåtburk me påskmotiv som jag tänkte jag kunde skicka till en kompis som samlar på olika burkar me påskgodis inuti till påsk. Hittade även en till sak men den e för svår att förklara så d får va min & assistentens hemlighet va d va.  

Sen på kvällen va vi & handlade på ica. Jag handlade överlag mat medans min assistent köpte majscrackers ,chips & äckelpinnar (cigaretter). Ibland ska man ha himla tur att man ha bälte & inte dyker på näsa säger jag bara. För d va ojämnheter på gågatan som gjorde att d vart tvärstopp när vi va på väg hem från affären.

Så.. d va min dag d :)

Kommentarer
Postat av: ♥mica ♥

kul att äntligen få läsa om din dag de tog ett tag men =) ha en härlig söndag nu=) kramis

2009-09-06 @ 09:57:15
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: ♥mica ♥

SV:säkert allt för länge som vanligt:P

2009-09-06 @ 11:05:20
URL: http://micamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0